Dat blief ik niet.
Hoe bevalt je aankoop?
Geachte heer
Hartelijk dank voor je aankoop.
Inmiddels heb je enige tijd ervaring met onderstaand product. Daarom zijn wij erg benieuwd of jouw verwachtingen van onderstaand product zijn waargemaakt en wat de voor- en nadelen zijn.
Wij nodigen je daarom graag uit om een productreview te plaatsen. Zo help je andere klanten bij hun keuze.
Omdat we reviews ontzettend kunnen waarderen hebben we een aantal erg leuke prijzen als dank voor je review. Maak kans op een prachtig mooie badeend-radio plus led-zaklamp. Volg de winnaars via ons Twitter-account
Een review plaatsen is simpel: klik op de knop "Schrijf een review" naast het product.
Alvast bedankt voor je mening en natuurlijk nog veel plezier van je aankoop!
Bovenstaande tekst bestaat niet uit mijn woorden, ik ontving ze in mijn mailbox.
Een tijdje geleden heb ik online wat besteld en na een paar weken sturen ze me deze mail.
Ik vind het een beetje vreemd dat ze me heer noemen en dan de hele tijd jijen en jouwen.
Gatverdamme zeg.
En dan ook nog met "erg leuke prachtige mooie" prijzen komen waar ik dan een kans op zou willen maken.
Mensen, als ik die zooi hebben wil dan koop ik dat zelf wel.
En als ik vriendelijk gevraagd word een review te schrijven zal ik dat overwegen, maar ik vind dit niet vriendelijk.
Ik vind dit rieken naar omkopen, bah, en dan zeker een positief verhaal verwachten in de hoop dat te winnen?
Nee, sterker nog, ik schaf nooit meer iets aan via die webwinkel!
zestien reacties
Ja, fokking irritant is dat. En wie wint er nu iets van die reviews? Ik geloof er niet in. En idd als je zo’n badeend-radio wilt hebben had je hem wel al.
Ik wel hoor, ik koop van alles via het web en zeker als ik het niet in een gewone winkel kan kopen. neem nu een doodgewoon medicijnkastje. nergens te koop. Dan maar via het web. En ik ben niet verplicht om een review te schrijven. Dat doe ik dan ook bijna nooit.
Ik lees ze weleens die revieuws, daar kan je dan een beetje uit opmaken of het is wat je ervan verwacht, zelf schrijf ik ze ook bijna nooit, ook al wordt er wel vaak om gevraagd. Kortom het is niet verkeerd hoor, integendeel, je kunt er soms zelfs weleens iets aan hebben, want niet iedereen jubelt dat het mooi en prachtig is, nee ook de tegenvallers worden geplaatst.
Tja, iedere webwinkel en zelfs de bioscoop probeert je te verleiden een review te schrijven. Dat heb ik zelf nog nooit gedaan, maar ik lees ze wel van andere mensen.
Ik zou gelijk het bedrijf noemen op je weblog en dan een link van jou weblog in de review plaatsen. Wedden dat ze dan de volgende keer wel uitkijken om jou zoiets nog te sturen.
Je beschrijft het mooi Rene zoals alle webwinkels de klanten vaak achteraf benaderen, alsof iedereen in de leeftijdscategorie tussen de 20 en 30 zit. Ook Blokker stuurt je een review verzoek als je al een dvd besteld hebt. Je moet er maar mee leren leven.
Grtz Mara
Dat is de tactiek van de webwinkel, en populair taal gebruik of je een vriendje bent is ook heel normaal.
Het gaat om de verkoop, mony mony. Hans