Auto`s

Op een zaterdag vorig jaar in september reden er allemaal oldtimers door Winschoten.
Helaas niet over het Marktplein, ik kan ook niet alles hebben.


Rene Zondag 31 Mei 2026 at 6:00 pm | | Smurf

drie reacties

Hans

Ik las dat de oldtimers niet overal meer wel kom zijn, uitzonderingen zijn die met een rollator. Hans

Hans, (URL) - 31-05-’26 21:37
Terrence

Leuk, die oldtimers met hun rollators, René!

Terrence, (URL) - 31-05-’26 23:03
rietepeitz

Het schijnt het seizoen van de oldtimers te zijn, ik kreeg zowel uit Zweden als uit Frankrijk filmpjes van zo’n evenement.

rietepeitz, (URL) - 01-06-’26 13:51
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.