Dank u

Geachte Rabobank.

Elk jaar krijg ik van u een heel boekwerkje vol met kortingsbonnen te gebruiken bij allerlei activiteiten in de omgeving door u en mij gesponsord.
Ik maak echter alleen gebruik van de gratis stoelkaarten voor bij het openluchtconcert van het Noord Nederlands Orkest onder de naam Pura Vida aan de oevers van het Oldambtmeer.

Ik krijg elk jaar een kortingsbon zodat ik geen stoelen hoef te huren maar er twee gratis krijg.
En ik mag dan ook nog eens gratis twee consumpties halen in de pauze.
Dank daarvoor.

Maar dit jaar is het anders.
Nu moet ik heel onmilieuvriendelijk gaan doen, door naar een website te moeten gaan, daar dan de kortingsbon te downloaden, dat moet ik dan uitprinten en meenemen.
Wat een omweg, voorheen was het eeste uitnodigingspapier voldoende.
En nu inkt en papier gaan verspillen, en electriciteit/energie......

Bovendien heb ik dus geen printer.
En ik zie ook dat ik dit jaar slechts één stoel gratis krijg.
Dat is wel jammer.
Natuurlijk kan ik maar op één stoel zitten, maar voorgaande jaren nam ik mijn moeder mee, dan kon zij op de andere stoel zitten.
Dat ga ik dan oplossen door haar voor de pauze te laten zitten, dan kom ik wat later.

Maar hoe kom ik nu aan die ticket, zonder printer?

Groeten Rene.

P.S. Ik heb ook geen mobiele telefoon, wel een laptop.

Rene Maandag 24 Juli 2017 at 11:45 pm | | Smurf

twaalf reacties

Leidse Glibber

je laptop meenemen en daar even aanzetten :-)

Leidse Glibber, (URL) - 24-07-’17 23:59
Marjolijn

Dat zijn problemen, je vind vast wel een oplossing…!

Marjolijn, (URL) - 25-07-’17 07:35
John

Voor elk probleem is een oplossing. Volgens mij gaan ze je een kaart sturen.

John, (URL) - 25-07-’17 07:44
Sjoerd

Ik vraag me af hoe ze reageren…

Sjoerd, (URL) - 25-07-’17 07:52
Rietepietz

Ben benieuwd of je daar antwoord op krijgt. Ik word ook knettergek van dat dwangmatige gedoe om je naar internet te verwijzen.

Rietepietz, (URL) - 25-07-’17 10:29
francky

Die hebben dus niet door dat niet iedereen over een printer, smartphone enz beschikt.

francky, (URL) - 25-07-’17 17:03
Villasappho

Vriendelijke buurman? Bibliotheek? Ik snap je hoor nu willen ze opeens weten of je echt wel komt want alle niet gegarandeerde plaatsen worden alsnog verkocht. Ik hou ook niet van dat printen, verspilling is het.

Villasappho, (URL) - 25-07-’17 17:17
Ankie Keller

Voor iedere klant een heel boekje drukken, wat zo de papierbak in gaat, lijkt mij een veel grotere verspilling dan één blaadje printen als men er belangstelling voor heeft.

Ankie Keller, - 25-07-’17 20:43
Hans

Dat is waar veel mensen tegen aanlopen, men wordt verplicht om dingen te doen die ze eigenlijk niet kunnen. Hans

Hans, (URL) - 25-07-’17 22:12
די מריו

Een beetje Rabobank moet daar wel een oplossing voor vinden.

Love As Alwyas
Di Mario

די מריו, (URL) - 25-07-’17 22:49
Frank-103

Niet meer gaan dus, de drempel is te hoog!

Frank-103, (URL) - 25-07-’17 23:26
hanscke

Wat Frank zegt, gewoon thuis blijven.

hanscke, (URL) - 26-07-’17 22:18
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om te voorkomen dat ik ondergespamd word.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.