CultuuR

Vorig jaar september reden er allemaal oldtimers door Winschoten, maar ze stonden natuurlijk ook stil.







Ik heb ze bewonderd, ik heb er van genoten, en wat dit filmpje betreft, dit is wat ik er van mee kon krijgen vanaf mijn balkon.

Rene Maandag 01 Juni 2026 at 6:00 pm | | Smurf

Eén reactie

Hans

Als het aan sommige gemeentes ligt, zijn straks de oldtimers ook verboden om aanwezig te zijn.
Hoop dat opa en oma van gisteren wel welkom blijven. Hans

Hans, (URL) - 01-06-’26 21:59
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.